هدیه ای از جنس خدا

خدایا یعنی میشه؟؟؟؟؟؟

1392/2/17 1:22
نویسنده : نیر
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم عروسکهای قشنگم....میدونم الان یه خواب ناز چشمهای قشنگتونو گرفته...اما باید میومدم...بخاطر کار زیاد نمیتونم سربزنم...

من به دلایلی به خودم شک کردم...بابایی میگه نکنه فرشته هات برگشته باشن پیشت..باورم نمیشه....یعنی میشه منم بدون شکنجه مادربشم....به لطف خدای مهربون و معجزه هاش ایمان دارم ولی اونقدر شکنجه دیدم که نمیتونم حتی تصورهم بکنم که بدون دارو و دکتر مامان بشم....

خدایا..................ای همدم روزهای پراز انتظارم............ای تنها رفیق تنهایی هام....

یعنی من مادر شدم یا ............یا بازم یه امتحان شیرین دیگه س؟؟؟میگم شیرین چون وقتی امتحانم میکنی بیشتراز قبل عاشقت میشم...ولی دلم خیلی برای فرشته هام تنگ شده...یعنی میشه اجازه بدی فرشته هام زمینی بشن؟؟؟؟یعنی میشه منم مامان بشم؟؟؟خیلی بلاتکلیفم خدای من...کمکم کن...

فرشته های قشنگم برام دعا کنین.....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا مامان پرنیا
17 اردیبهشت 92 11:11
عزیزم امیدوار باش خدا وقتی که اصلا منتظر نیستی غافلگیرت میکنه
maryam
17 اردیبهشت 92 12:00
سلام عزیزم ایشالله که به زودی خبر مادر شدنت بشنوم .هر شب موقع خواب واسه همه دوستای منتظرم دعا میکنم .ایشالله که به زودی زود دلت سرشار از شادی شه
مامان سويل و اراز
17 اردیبهشت 92 21:03
وااااااااااااي نير جون هيجانزده شدم تورو خدا اگه خبري بود زود بنويس همون دقيقه