هدیه ای از جنس خدا

روز پدر مبارک

1392/3/2 18:54
نویسنده : نیر
815 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ولادت حضرت علی ..........و روز پدر....

اول از همه بابایی مهربونم از ته دلم میگم هیشکی تو دنیا قدر من عاشق باباییش نیست...خیلی دوستت دارم و این روز قشنگ رو بهت تبریک میگم...یادم میاد وقتی بچه بودم فقط باتو وقتمو میگذروندم واسه همین عاشقتم...البته به مادر مهربونم برنخوره !!!!!چیکارکنم بابایی هستم دیگه..

دومش دلم برای پدربزرگهام تنگ شده..کاش بودن و بازم براشون نوه میشدیم و لوسمون میکردن...

همسر نازنینم...ای همدم دردهاو دلتنگی های من...هرروز که میگذره عاشقترمیشم و وابسته تر....روز مرد رو بهت تبریک میگم اما...دلم گرفته میدونم تو هم ته دلت ناراحتی اما به روی خودت نمیاری..میدونم اگه بابا بشی،مهربونترین و عاشقترین بابای دنیا میشی ،چیکارمیشه کرد اینم سرنوشت ماست دیگه..من تو حسرت مادرشدن و تو درحسرت پدرشدن...از خدا میخوام به حق و حرمت حضرت علی سال بعد این موقع پدرشده باشی و کنار نینیمون باشی..

خیلی دوستت دارم همسر عزیزم....

شکلک های شباهنگ  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان منتظر
2 خرداد 92 19:26
ایشالله سال بعد روز پدر نینی توو بغلتون باشه و با هم دیگه برید واسه باباییش هدیه بخرید
darya
4 خرداد 92 13:21
سلام عزیز دلم از این که به من سر میزنی ممنون ان شالله خدا به حق همین ماه عزیز حاجت دلت رو برآورده کنه من همیشه برا دوستان منتظر نی نی دعا میکنم ان شالله خدا به زودی زود نی نی رو بفریته تو دل مهربونت
لیلا مامان پرنیا
6 خرداد 92 14:24
سلام دوست خوبم روز پدر رو با تاخیر به پدر گلتون وهمسر مهربونتون تبریک میگم وامیدوارم هرچه زودتر به آرزوت برسی
مامی آیسا
6 مهر 92 12:51
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....