هدیه ای از جنس خدا

نردبان دلم شکسته ست.......

1392/4/5 1:15
نویسنده : نیر
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های آسمونی من...گلهای خوش و عطر و بوی خدایی من.....از اینکه دیر به دیر آپ میشم شرمنده تونم....

خوب ماه شعبان بود و سر مامانی شلوغ بود...ولی دلایل دیگه ای هم داشتم که سر نمیزدم...یه خستگی...یه داغونی...یه شرمندگی

آخه از چی براتون بنویسم؟؟؟؟؟؟ نمیشه دلتنگتون نباشم....بخدا نمیتونم فراموشتون کنم....هم دلم میخواد پیشم باشین و هم فکر میکنم اگه پیش خدا باشین بهتره....راستی مامانی دکترشو عوض کرده ...اونم میگه راه سختی دارین...من همیشه انرژی داشتم و دارم ولی تازگی ها یه خستگی عجیب وجودمو گرفته ...اسمش ناامیدی نیست یه جور داغونی...یه جور ویروونی....

خلاصه درد و دلهای مامانی که تموم بشو نیست نمیخوام اذیتتون کنم ...آروم بخوابین و دعام کنین فرشته های من...

................نردبان دلم شکسته است،میشود برای من دعا کنی.............یا اگر خدا اجازه می دهد اندکی جای من خدا خدا کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هایده
6 تیر 92 12:10
سلام خانومی

اتفاقی وبلاگتو پیداکردم حرفات عجیب به دلم نشست اخه منم ارزوی داشتن یه فرشته کوچولو رو دارم هیچ چیزی رو بیشتر از این نمیخوام راستش نوشته هات دلمو شکست و با بغض برات دعا کردم چون حست رو خوب میفهمم

توهم برام دعاکن تا منم بدون زجر و این دکتر و اون دکتر طعم مادر شدن رو بچشم

این روزا یه التهابی تو دلم دارم یه حسی بهم میگه به ارزوم رسیدم ویه حسی هم میگه اشتباه میکنم

باز بهت سرمیزنم و ازت خبر میگیرم شاید یه روز باهم یه وبلاگ درست کردیم و از کوچولو هامون نوشتیم

امیدوار باش و محکم ومطمئن به رحمت خدا


-----------------------------------------------
سلاممم هایده ی عزیز..وبلاگ نداری خانوم؟؟؟؟خدا رو قسم میدم به این ماه مبارک انشالله به زودی زود مادر بشی البته بدون زجرو شکنجه...حتما بازم بهم سربزن...
مامان پاني
9 تیر 92 23:55
سلام خاله جون اميدوارم هميشه خوب باشي و توكلت را از دست ندي
خاله مهربون به پاني رأي بده تا تو مسابقه برنده بشه ٢١٨رابه٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ SMS كن مرسي


من دیر کردم مثل اینکه...
مامان فرشته
11 تیر 92 1:38
نیر جون کم پیدایی دلمون خیلی برات تنگ شده. عزیزم همیشه به یادتم و دوستت دارم


ممنونم عزیز دلم...