هدیه ای از جنس خدا

کارت دعوتی از جنس عطش

1392/8/8 10:38
نویسنده : نیر
611 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دل مردگی ها..تمام خستگی هایم را به کناری آویخته ام...آخرچه کنم باز دلم هوایتان را کرده...

کارت دعوتی فرستاده ام  از جنس عطش،شاپرکی به گوشه اش پرکشیده و مثل نفسهایم بی پروا بال  پر میزند...به او سپرده ام تا لحظه ی آمدنتان عاشقانه پربزند و با موسیقی تنهای هایم برایتان غزل بسراید...بلکه آمدید و سراغم را گرفتید....چشمهایم را به روی  همه ی آرزوهایم بسته ام و تار و پود نگاههایم را به آسمان گره زده ام...مگر نمی بینید همه ی آسمان را ترانه باران کرده ام و صدایتان میزنم...

مادرانه هایم تقدیم تقدس بهشتی تان ای فرشته های خوش عطر و بوی  خدایی من....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهري
8 آبان 92 11:14
سلام نيره جون
فرشته هاي كوچولوت دارن ميان مطمئن باش




قربونت مهربونم...انشالله شما هم به سلامتی و به همین زودی صاحب فرشته هات بشی گلم...حتما حتما بهم سربزن...منتظرتم....
مهري
8 آبان 92 11:21
عزيزم خواستم بگم متاسفانه جواب آزمايشم تا دو هفته ديگه آماده نميشه نميتونم هفته ديگه ببينمت
منو بي خبر نذاري


اشکالی نداره مهری جونم...انشالله بیایی و اینجا خبرهای خوش بهم بدی...
نیر
8 آبان 92 18:02
الهی قربونت برم ازته دلم برات دعا میکنم نوشته هاتو خوندم دلم پر درد شد
خدا رو به این لحظحه ملکوتیش که وقت اذانه قسمش میدم زود زود به نتیجه برسی و فرشته نارت پاشو تو دلت بعد تو خونت بذاره .
عزیرم صبر داشته باش انشالله یه روزی مادر میشی و خاطراتت رنگ و بوی دگر میگیره
خوش حال میشم دوست بشیم بعد اینکه مادر شدی حسابی تجربه هامو در اختیارت بذارم


ممنونم دوست عزیز که بهم سرزدید...برام دعاکنید ,اگه مامان شدم حتما از تجربیاتتون استفاده میکنم...بازم بیایین...
samaneh
9 آبان 92 10:37
چقدر با احساس عزیزم خیلی خوشم اومد. من مطمینم خدا حتما کمکت میکنه


ممممننننننوووووووونننننم عزیزم که بهم سرزدی..بازم بیا...
مهري
10 آبان 92 9:47
سلام گلم
كجايي پيدات نيست نكنه موندي تهران
خوش باشي


سلام.......به به به...خوش اومدی عزیزم...ببخشید کمی سرم شلوغ بود...تبریزم...
فرزانه مامان علی اکبر
14 آبان 92 16:30
در نا امیدی بسی امید است؛ پایان شب سیه سپید است؛ انشاالله بزودی جواب صبوری هاتو میگیری عزیزم
مامان سویل و اراز
15 آبان 92 0:55
سلام عزیزم خوبی تشریف بیار عکسای تولدمونو نگاه کن ببین خوشت میاد
مامان سویل و اراز
19 آبان 92 2:35
سلام عزیزم خصوصی داری
مامان آنیساوپریسا
19 آبان 92 11:36
سلام عزیزمخوبین.ممنون که بهمون سر زدینایشالله بزودی به آرزوتون برسید من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و منتظر خبرهای خوش هستم
مامان سویل و اراز
21 آبان 92 11:54
منزلگه عشاق دل آگاه حسین است ، بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است از مردم گمراه جهان راه مجویید ، نزدیکترین راه به الله حسین است . . .