هدیه ای از جنس خدا

شب تاسوعا و تولدمامانی

1392/8/21 22:46
نویسنده : نیر
813 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام فرشته های ناز من...این شبهاوروزها برای حسین خون گریه میکنن..می دانم در آسمانها هم عزایی به پاست...اگر گریه کردید،اگر چشمان بهشتی تان به اشکی ترشد،ازخدابخواهید به حرمت حسین و اولاد حسین ،یه نینی ناز به خاله سولماز،خاله مهسا،خاله زینب،خاله مهری(عسلویه)،خاله زهرا،عسل بانو،ووووووو همه ی دوستهای عزیزی که منتطرنینی هستن هدیه بده...........

درضمن امشب تولد مامانیتونه.....افتخارمیکنم که امسال شب تولدم مصادف شده با تاسوعای حسین...باباجونتون(بابای مامانی)هرسال برای منو،خاله نسرین و دایی ناصر تولد میگیره،ولی امسال بخاطرتاسوعا مونده برای هفته ی بعد،ولی بابایی مهربون برام یه کادوی خوشگل گرفته...از همینجا میگم عاشقتم همسرمهربون و دل نازک من.....

 اینم چندتاعکس برای یادگاری:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیر
23 آبان 92 13:48
عزیزم تولدت مبارک کادوتم خیلی خوشگله مبارک باشه انشالله همه خاله های که اسم بردی یه روز مامان بشن برا همتون دعا میکنم میدونی منم یه نفرو دارم که میخواد مامان بشه نمیتونه این روزها اشکم دم مشکمه همین الان که دارم نظر میذارم ظهر عاشورا ست و دسته عذاداری داره از سر کوچمون رد میشه خدا رو قسم میدم به امام حسین شما رو بیشتر از منتظر نذاره
فرشته مامان محمدرضا
24 آبان 92 15:24
سلام عزیزم تولدت مبارک. انشالله که همیشه شاد و سلامت باشی قربونت ...ممنون فرشته جان...
مهري
29 آبان 92 8:14
سلام نيره جونم عزيزم خواستم بگم بالاخره ديروز جواب آزمايشام آماده شد رفتم بهمنبماند با چه بدبختي تونستم دكترو ببينم آخه خيلي شلوغ بود دكتر گفت آزمايشام مشكلي نداره فقط بهم دو مدل قرص تقويتي داد كه براي اطمينان كيفيت تخمكام خوب شه تا دو ماه بايد بخورم كوكيوتن(q10) و dhea نير جون تو چيكار كردي هنوز هپارين ميزني؟ دكتر سيكلت رو شروع نكرد؟ مهری جونم خبری نبود ازت.....امیدوارم به زودی مامان بشی عزیزدلم....منم سیکلم شروع شده...هپارین هم هنوز میزنم با کلی آمپول دیگه...برام دعا کن...بازم بیا منتظر خبرهای خوش ازت هستم....
مهري
29 آبان 92 8:17
تولدت مبارك عزيزم البته با يه هفته تاخير قربونت برم...ممنون...
موسی
29 آبان 92 18:49
با سلام پس از حمد خدا خوبید خسته نباشید راستش من یه پسرم راستش شرایط تو تهران طوری بود مجبور شدم با توجه به تبلیغات روزنامه راهی یکی از این شرکتها که واسه جعبه سازی دستمزد میدادند اولش 40 تومن بابت آموزش کاغذ گرفتند واقعا خندم گرفت از کارشون مربی و همه مسولین شرکت خنگ و کدن بودند روشی رو به مراجعین میگفتند که سخت و احمقانه بود . حالا هم تو نت سرچ کردم دیدم همشون به همین شکلند. من ترفندهایی رو خواستید میگم که در ساعت 4عدد بسازید. 09358177371
مامان سویل و اراز
2 آذر 92 18:42
سلام نیر جون خوبی عزیزم خیلی ببخشید که دیر اومدم تولدتو با تاخیر تبریک میگم ایشالا که همیشه سلامت باشی این گلها رو تقدیم میکنم به دوست گلم مممممممنننننننننننووووووووووون عزیزممممممممممم...