هدیه ای از جنس خدا

خیلی دلتنگم این روزها خدایا

1392/9/27 21:15
نویسنده : نیر
3,351 بازدید
اشتراک گذاری

اینبار سلامی به خدا...سلامی پر از عطر دلتنگی....

 

نمیدونم چم شده...از ته ته های دلم احساس خستگی میکنم...شاید خیلی کلیشه ای باشه ولی من  از ناشکری متنفرم...نا شکری نمیکنم این یه درد دله با خدای خودم......

 

باید بگم اگه نگم می ترکم....

باری که به دوش میکشد این  دل این روزها خیلی سنگینی میکند...شانه هایم نمیکشد...مهربانم را دارم ،میداانم حواسش به تمام دلتگی هایم هست اما او هم گهگاهی نمیکشد خدا...مهربانم هم حس پدری را کم دارد.... شاید ما هم در شانه های تو سنگینی کنیم روزی...اما نه تو خداییی..چه میگوید ای دل وامانده....

قاصدکی رها کن برایم از نزدیکی های دلت...موسیقی لحظه هایم دلتنگی میخواند...از همان آسمانی که به وسعت آسمانها دل خسته جادارد برای دلم نوایی بفرست.....

 

میبینی دلم را....میبینی دستهایم را خدا...

فقط از  تمام زیباییهایت یک حس مادرنه میخواهد...همین و بس...

 

......خیلی دلتنگم این روزا خدایاااااااا........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهري
28 آذر 92 13:46
مشتاقی و صبوری از حد گذشت یارا گر تو شکیب داری طاقت نماند ما را باری به چشم احسان در حال ما نظر کن کز خوان پادشاهان راحت بود گدا را ------------------------------------------------------------------------- خدا انشالله شما رو هم حاجت را کنه مهری نازنینم....
مریم(مامان آندیا)
29 آذر 92 20:40
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد --------------------------------------------------------------- ممنونم .....یلدای شما هم مبارک عزیزم...
فرزانه مامان علي اكبر
29 آذر 92 22:59
عزيزم انشاالله ايندفعه خداوند جواب صبوريتو ميده ------------------------------------------------- قربانت فرزانه جان....بازم برام دعا کنین
پرتو
30 آذر 92 12:50
عزیز دلم ناراحت نباش انشاالله به زودی خدا یکی از فرشته هاش و براتون میفرسته میدونم انتظار خیلی سخته خوب میفهمم ولی همه چی دست خداست برات دعا میکنم دوستم که انشاالله هر چی که میخوای خدا بهت بده الهی آمین یلداتونم مبارکککککککککککک ایشالا سال بعد با نینیتون جشن بگیرین -------------------------------------------------------------- ممنونم دوست خوبم....برام دعا کن....
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 13:57
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری ♥ یلدایتان مبارکباد --------------------------------------
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 13:57
عزیزم شما اهل تبریزین؟ بله عزیزم.....
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 14:01
قربون دل خستت عزیزم بالاخره این روزها هم به سر میرسه غصه نخور ------------------------- ممنونم عزیزم.....
وحیده
11 بهمن 92 1:19
نمی دونم چی بگم آبجی جونم مطالبت رو خوندم و فقط گریه کردم امیرم کنارم نشسته بود اشکهام رو پاک میکرد و چشاش پر شده بود آخه شوهر منم خیلی دل نازکه و مهربون انشالله 3 قلو هات بگیرن نذر میکنم به بهزیستی تو مادر شو به امید خدا منم به بهزیستی نذری میدم