هدیه ای از جنس خدا

یلدایی بدون فرشته هام.....

1392/10/8 14:36
نویسنده : نیر
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...سلامی سرد و زمستونی به فرشته های مهربونم..

پاییز تموم شد وامشب شب یلداست فرشته های نازم.http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/fallsmiley2.gif...اما یلدایی بدون شما...

 

خیلی غصه میخورم ،کاش حداقل تو دلم بودین،با اینکه اون موقع هم استرس داشتم ولی همون حس حضورتون کافی بود براممممم..

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

اما  مامانی بعد از روزها استراحت تو خونه ی مامان جون{مامانم}ازه اومده خونه..هوا هم سرده..ماشینمون هم یه کوچولو خرابه..مامانی هم باز یه کوچولو بی حاله..واسه همین یلدای امسال من  و بابایی خونه ی خودمون هستیم... چقدر دلتنگم به خاطر نبودنتون...نمیدونم چه جوری میخام این 2-3 ماه رو تحمل کنم.....برای دل بیقرار مامانی حتما دعا کنین فرشته های من....یلداتون مبارک فرشته های من...

 

 

 

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
30 آذر 92 17:40
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک ----------------------------------------------------------------- ممنونم عزیزم...
مامان عسل
1 دی 92 1:26
عزیزم خدا به حق این دل شکستت دعاتو مستجاب کنه . انشالله یلدای بعد با فرشته های نازت هستی و غم از دلت پر کشیده . الهی آمین
افسانه
3 دی 92 2:30
سلام عزیزم ببخشید آدرس تو از سایت هانی چف پیدا کردم وبلاگتو خوندم اشکمو در آوردی ... امیدوارم به ارزوت برسه هر چی صلاحه عزیزم توکل برخدای مهربون دعات میکنم تو این روزهای آخر ماه صفر سلام افسانه ی عزیزم...به به یه مهمون تازه دارن فرشته های من ...حتما حتما برام دعا کن و بازم بهمون سربزن...من محتاج دعا و دلداری های دوستهای خوبی مثل شما هستم...