هدیه ای از جنس خدا

خدایا .....

1392/10/14 18:03
نویسنده : نیر
883 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا  .......

 

خدایا یا خیلی برگردون عقب،یا خیلی بزن جلو،اینجای زندگی خیلی دلم گرفته..

دلم اونقدر گرفته که یادم رفت به فرشته هام سلام بدم...سلام فرشته های من..گاهی اوقات حسودی میکردم به اینکه  پیش خدایین و هنوز روی این زمین نامرد نیومدین..

خدا وقتی انسان رو خلق کرد به فرشته هاش گفت:من داخل وجود بنده ام جایی را آفریدم که به غیرازمن هیچ کس قادر نیست بفهمد آنجا چه میگذرد و کلیدش تا آخرالزمان در دست من خواهد ماند..شیطان گفت من میدانم در سر آدمی ،خدا چیزی آفریده که خیلی پیچیده به نظرمی رسد حتما آنجاست..ندایی از سوی پروردگار آمد:نه آنجا دل است...دل

امان از دست این دل...نبودنتان عذابم میدهد،گاهی میزنم به سیم آخر،گاهی حسرت بودنتان ،چشمانم  را امان نمیدهدو گاهی این دل سرمیزند به بیابان..به برهوتی که جز صدایم رفیقی ندارم..

درد میکشم،میدانید؟مهربانم را می آزارم میدانید؟او هم نمیکشد گهگاهی..

خدایا بشنو ناله ی دلم را..اینجای زندگی خیلی دلم گرفته....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی
14 دی 92 18:15
سلام عزیزم ناراحت نباش نی نیت میاد زودی پیشت منم منتظرم دوس داشتی بهم سر بزن گلم ------------------------------------------------------ ممنون دوست گلم برام دعا کن.....وبازم بهم سربزن مهربون...
پرتو
14 دی 92 18:45
هییییییییییییییییی عجب روزگاریه گاهی وقتا این بغض آدم و رها نمیکنه ، اون موقع است که نمیدونی باید چی کارش کنی ، عزیزم ناراحتی غمگینی بغض داری درکت میکنم منم امروز همین جوریم ( اگه پسرم میموند امروز به دنیا میومد ) ولی چه میشه کرد فقط خداست که میتونه به دل غمدیدمون کمک کنه و حالمون و خوب کنه ، انشاالله این دل مهربونت به زودی رنگ شادی به خودش بگیره و این روزا رو فراموش کنی دوستم -------------------------------------------------------------------- سلام...برات متاسفم دوست عزیزم...درد تو از مال من خیلی سخت تره...برات دعا میکنم...بازم بهم سربزن..
نیر
21 دی 92 22:46
دوست گلم خواهر کوچکم کاش میشد کاری برات بکنم کاش میشد بتونم پیشت باشم و کمی از غصه هاتو برا خودم بردارم کاش میشد بتونم از خدا خواستتو حقتو بگیرم داغون میشم وقتی نوشته هاتو میخونم چشمام پر میشه و اونقدر دلم میخواد نزدیکت بودم و باهات درد و دل میکردم امیدوارم به آرزوهای نه چندان دست نیافتنیت برسی که میدونم میرسی ------------------------------------------------------------------------------ واااای چه دل مهربونی...راستی اسم منم نیر...خوشبختم....فقط برام دعا کن مهربون..همین ماه انتقال جنین دارم...حتما حتما دعام کن
منتظر لطف خدا
25 دی 92 10:05
سلام عزیزم . امیدوارم هرچه زودتر انتظارت به پایان برسه . منم مثل شما منتظرم اگه دوست داشتی بهم سر بزن با اجازه لینکت می کنم ------------------------------------------------------------------- سلام عزیزم....حتما بهتون سر میزنم...و لینکتون میکنم...
مامانی منتظرk
28 دی 92 18:24
سلام برای میکرو توتبریز کدوم دکترها بهترند؟عیدت مبارک سلام..دوست عزیز...من توتبریز 3سال و خرده ای درمان کردم..مریض دکتر صدقیانی بودم که مرحوم شدن...دکتر عبداللهی فرد خوبه....میتونی از 118 شمارشو بگیری عزیزم...همه روزه هستن از ساعت 4 عصر
پرتو
28 دی 92 21:51
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد. ---------------------------------------------------------------- عیدتون مبارک.....