هدیه ای از جنس خدا

روز و شب قشنگ میلاد حضرت محمد..

1392/10/29 20:43
نویسنده : نیر
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های من...27.gif

 

مدتی بود نیومدم تو وبلاگمون...آخه درگیر دوا درمون بودم....خیلی کم مونده بیایین پیشم...اگه خدا بخواد شاید ٢-٣هفته ی دیگه بیایین و مهمون دلم بشین...هووووووراااااا0124.gif

 

 این از خبرهای خودمون...این رزها وشبها خیلی مقدس و عزیز برای ما مسلمونها....آخه میلاد باسعادت حصرت محمد....دعا کنین اسکیموهای من....دعا کنین خدا به حق این روز عزیز حاجت دل همه رو بده..شماهارو هم به من ببخشه....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرتو
29 دی 92 22:22
انشاالله که همه چی به خوبی پیش بره و نینی های گلت برات بمونن سالم و سلامت آمین ممنون عزیزم....
لیلا مامان پرنیا
30 دی 92 16:40
سلام عزیزم..امیدوارم هرچه زودتر نی نی های نازت مهمون دل مهربونت بشن وقتی پست رو خوندم خیلی خوشحال شدم .. خصوصی لطفا
منتظر لطف خدا
30 دی 92 19:13
عزیزم انشالله این اتفاق بیفته و باردار شی .. اگه باردار شدی با اون نی نی های ناز توی دلت برای من هم دعا کن . ممنونم که اومدی پیشم قربونت برم دوست گلم....
مامان پریسا و آنیسا
1 بهمن 92 15:58
سلام دوووووست عزیزمایشالله موفق می شی فقط به خدا توکل کن همیشه تو یادم هستین و براتون دعا می کنم ایشالله خبراااااای خوش بهمون میدین ------------------------------------------------------------------- ممنون که دعام میکنین و بهم سرمیزنین...بازم دعام کنین
فرشته مامان محمدرضا
1 بهمن 92 18:15
سلام نیر جون خوبی عزیزم. انشالله که همه چی خوب پیش بره و فرشته هات مهمون دلت بشن و به سلامتی بگیری بغلشون. ممنونم فرشه جون...برام دعا کن..
لونا60
1 بهمن 92 19:21
سلام نیر جون ایشالا که تو هم بزودی زود عکس نینیهاتو بذاری اینجا گلم به رحمت خدا ایمان داشته باش قربونت برم لونا.....مواظب 2قلوهات باش.....
مامی آیسا
4 بهمن 92 16:27
سلام عزیزم من همیشه نوشته هات رو دنبال میکنم و همیشه واست دعا میکنم البته اگه قابل باشم ایشالا همه چیز خوب پیش میره من منتظر خبرای خوب هستم فقط همین خبر خوب --------------------------------------------------------------- ممنونم مامی آیسا ی گلم..ممنون که به حرفهاتون دلمو شاد میکنین...
darya
6 بهمن 92 12:45
ان شالله که همه چی به خوبی پیش بره . به زودی خبر خوش رو بیام اینجا و بخونیم گلم من موقع زایمان خیلی برات دعا کردم همش اسمت تو ذهنم بود ان شالله که خدا زودتر جوابم رو بده ----------------------------------------------------------------- سلام دریا جون...امشب دارم میرم تهران..خیلی خوشحال شدم با دیدن پیغامت...خیلی مهربونی...