هدیه ای از جنس خدا

خیلی کم مونده برای مادر شدن اسکیموهای من...

1392/11/8 14:39
نویسنده : نیر
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های قشنگم  شکلکهای جالب آروین.  شکلکهای جالب آروین.از روزی که  فریز شدین اسمتونو گذاشتم  اسکیمو..خوشگل شده اسمتون مگه نه؟؟؟22.gif

دیروز بابایی و مامانی رفته بودن تهران برای بررسی آخرین وضعیت مامانی...دکتر مهربونتون گفت بدنت آماده ست برای مهمون کردن اسکیموهات...2شنبه ی بعدی مهمون دلم میشین..وااای چقدر سخته تحمل این 6 روز برام...- خوک Bleater ستاره دختر هلو [79]

از یه طرف هم خیلی خیلی خوشحالم...آخه دیگه خیلی کم مونده برای مادر شدن اسکیموهای من...

فرشته های من برای مامانی لطفا دعا کنین..مامانی خیلی محتاج دعاست... 114.gifمواظب خودتون باشین..منم مواظب خودم هستم...تا به زودی بغلتون کنم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی آیسا
8 بهمن 92 21:51
سلام نیر جونم جیگر اسکیموهاتو برم من آخه ...گوگولی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزارتا قلب و ماچ واسه اسکیموها و مامانشون
مهري
9 بهمن 92 8:46
سلام نير جونم هر روز ورزش كن كه بدنت آماده بشه، واسه روحيه ات هم خوبه كل خانواده رو بسيج ميكنم واست صلوات و امن يجيب بخونن من هم قراره 19 بهمن پيش دكتر ويزيت بشم كه احتمالا 28 يا 29 بهمن كه پري ميشم سيكل رو واسم شروع كنه گفته بود سيكلم دو هفته ايه و ld نميخورم نميدونم چي ميخواد بده راستي خراش رحم انجام داد واست؟ بهمن انجام ميدي يا عرفان؟
مهري
9 بهمن 92 13:19
بازم سلام نير جونم خواستم راهنماييم كني چه چيزايي رو حواسم باشه دكتر برام بنويسه يا بايد خودم انجام بدم قبل عملم
مامانی منتظرk
9 بهمن 92 18:49
خوشحالم ازاینکه داری نزدیک به آغوش کشیدن فرشته کوچلوهات میشی انشاءاله که لبخندزیبای خدارا توزندگیتون ببینین،فرزند سالم وصالح
مامان سویل و اراز
10 بهمن 92 1:36
اسکیمو چه جالب مامانی انشالله که دوشنبه زود میرسه و شما با فرشته های نازتون بر میگردین از خدا میخوام امید هیچ پدر و مادری رو ناامید نکنه عزیزم توکلت به خدا باشه
shiirin
10 بهمن 92 13:23
بودن در محضر خدا با لبخند و شادی همراه است . هر وقت غمگین بودی یعنی از خدا فاصله گرفتی از خدای بزرگ و بخشنده برات بهترین ها رو میخوام دوستم با دست پر برگردی انشااله خیلی مراقب خودت باش ارزومه نی نی هامون هم سن و سال باشن
وحیده
11 بهمن 92 0:53
انشالله خداش کمکت میکنه و به زودی طعم مادر شدن رو میچشی به امید اون روز
وحیده
11 بهمن 92 1:24
شیطون یه آهنگی گذاشتی ادامین ایچی گچیر انقدر گریه کردم چشلم پفیده به فرشته های مهربونت بگو عمشون چقدر نیومده دوستشون داره اگه هم بیان که مخلصشون هستم دربست
مامانی منتظر
12 بهمن 92 17:54
منتظردامن پرت هستیم عزیزم
پرتو
12 بهمن 92 19:06
به سلامتی عزیزم انشاالله اسکیموهای خوشگلت محکم بچسبن به دلت و به موقش بدنیا بیان الهی آمین