هدیه ای از جنس خدا

و باز شاپرک های دلم پر می کشند....

1392/11/8 14:41
نویسنده : نیر
377 بازدید
اشتراک گذاری

چه میخواهید از اشکهای گرمم....چه میخواهید از دل بی تابم......

                هان ای شاپرکهای بیقرار

 

نوایی آسمانی درگوشم زمزمه میکند...شاپرک هایم بی هوا پر میکشند و در گوشم میخوانند....

 

              مادر میشوی ای خسته دل

 

چشمانم از حرم دیدنتان،خورشید میشود و گرم گرم می بارد...

می بینم پشت پنجره ی دلم صدایم می زنید..مادر.......مادر....

......................مهمان نمیخواهی.............................

فرشته های من....می ترسم...

می ترسم دوباره نیامده،وقتی چشمان خسته ام را با خیالتان به خواب دادید،آهسته و بیصدا ،پر بکشید و دوباره تنهایی را برایم به یادگار بگذارید.............

خدااااایا........

قلبم ،آرام و قرار ندارد،هر لحظه که نزدیکتر میشوم به آمدنشان،شاپرکهای دلم ،در و دیوار غبار گرفته ی این دل  خسته را به هم میکوبند و زر افشانی میکنند با عطری از بهشت ..با  عطرفرشته هایی از جنس خودت...خدا...........

به گوشم میخوانند...............مادر میشوی...............

خدایا این شاپرکها  را تو فرستاده ای ،میدانم..از حوالی آسمانت آمده اند میدانم.....دستان خسته ام راببین..گدای درگاهت شده اند..

این بار     مادرم کن............خیلی خسته ام....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پرتو
2 بهمن 92 19:29
الهی همونی که میخوای بشه عزیزم سعی کن آروم باشی هر چی که قسمتت باشه همون میشه و امیدوارم که قسمتت به خیری و دل شاد باشه الهی آمین ممنون که بهم سرمیزنی پرتو جان...امیدوارم خدا دل توروهم شادکنه..برام دعا کن...
❤خونه نمدی❤
2 بهمن 92 19:31
اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه به ما سر بزن کارای خوشگل و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی www.namadi.ir
shiirin
5 بهمن 92 13:08
الهییییییییییی عزیزممممممممممم نیر گلی ببخشید اینقدر دیر اومدم شرمنده شدم نیر باور کن هر روز برات دعا میکنم از خدا میخوام بهترین ها رو برات رقم بزنه به کنجدام میگم سفارش خودت و اسکیموهات رو بکنن من از خدامه نی نی یا نی نی هام یه عالمه هم سن و سال داشته باشه و دوست های مهربون پیدا کنه باور کن از خدا میخوام یه عامه مامان بهمن داشته باشیم خودم هم حس بهتری دارم یادت باشه توکلت رو به خدا از دست ندی ------------------------------------------------------------- سلام شیرررینم..ممنون که بهم سرزدی عزیزم..قربون قدمهاتون با اون کوچولوهای تازت...دعام کن شیرررینم.. و بازم بهم سربزن....
مامان سویل و اراز
6 بهمن 92 1:37
عزیزم منتظر خبرای خوبت هستم بفرما خصوصی -------------------------------------------- ممنونم شهره جون..برام دعا کنین..
مهري
6 بهمن 92 8:42
سلاااااااااااااااااام يه عالمه دعات كردما تو مسجدالنبي كنار بقيع كنار خونه خودش زير ناودون طلاي خونه‌اش بين صفا و مروه كه هاجر ميدوييد دنبال آب واسه دردانه اش. خلاصه هر جا واسه خودم دعا كردم به ياد تو هم بودم با اطمينان برو واسه عملت، محكم و پر اميد برو ميدونم خدا جونم منو شرمنده تو نميكنه مامان كه شدي واسه منم دعا كن -------------------------------------------------------------------- وااااای مهری جونم اومدی...زیارت کعبه قبول باشه خانومی..دلم برات یه ذره شده بود...ممنون خیلی خیلی خیلی ممنون که دعام کردی..میدونم که دعات قبوله هم واسه خودت هم واسه من..بخدا الان دارم گریه میکم..دارم میرم تهران با دیدن پستت خیلی خیلی خوشحال شدم حاج خانوم....بازم بیا..
مامانی منتظر
6 بهمن 92 18:20
این روزها دل تنگی هام هستن که یادم میکنن،دلم میگه تواین ای وی اف مامانی همیشگی خواهی بود،به عشق مادرشدن این چندروزو تحمل کن،قول بده نتیجه گرفتنی واسه ماهم دعا کنی ،دعای ماهمپشت وپناهت عزیزم-عزیزم به نظرتون 1-فرزدی خوبه یا عبد اللهی فرد؟2-دکترعبدالهی فرد میکرو میکنه؟ --------------------------------------------------------------- قربوه دل قشنگت عزیزم....حتما حتما برات دعا میکنم اگه لایق باشم..من پیش فرزدی رفتم ولی کارش خوب نبد...عبداللهی فرد خوبه عزیزم..میکرو هم میکنه...2شنبه ی هفته ی بعد انتفال دارم..یه دعای مخصوص میخوام ازت دوست گلم..بازم سوالی داشتی در خدمتم..موفق باشی گلم
زری مامان مهدیار و صدرا
6 بهمن 92 21:48
عزیزم از صمیم قلب آرزو می کنم که اینبار کوچولوهای نازنینت بمونن پیش مامان خوبشون ممنونم از دعاهای قشنگتون....زری جونم 2شنبه ی بعدی انتقال دارم..یه دعای مخصوص میخوام....میبوسمتون
مهري
7 بهمن 92 7:59
سلام نير جونم انشالله با خبراي خوب از تهران برگردي عزيزم روز انتقال و پانكچرت معلوم شد خبر بده واست اونروزا ختم صلوات و امن يجيب بگيرم خدايا قسمت ميدم به لحظات نابي كه كه كنار خونه ات داشتم يه دو قلوي سالم و صالح به نير عزيزم بده سعي كن بيخيال و آروم باشي همه چيزو بسپر به خودش ---------------------------------------------------------------------- مهری جونم خیلی خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دااااارم..هربار که پیغامتو میخونم کریه میکنم..الان هم اشک از چشمام جاریه..نمیدونم چی باید بگم..چقدر مهربونی تو دختر....منم همینجا از ته دلم از خدا میخوام به زودی حاجت دلت رو بده..مهررری من 2شنبه ی هفته ی بعد انتقال دارم...3تا اسکیمووی نازم مهمون دلم میشن..با اون دل پاکت براااام دعا کن....بارها و بارها و بارها بیا اینجا دلم برات تنگ میشه.....خیلی دوستت دارم..با پیغامهات خیلی خوشحالم میکنی... از خودت هم خبر بده برام؟؟؟؟درچه حالی؟؟دیگه نمیای تهران؟؟؟
منتظر لطف خدا
7 بهمن 92 19:18
خیلی زیبا می نویسی .. انشالله هرچه زودتر حاجت روا شی عزیزم ----------------------------------------------------------------- سلام..دلت زیباست عزیزم که زیبا میخونی...وصدها بار ممنون از دعاهای قشنگتون