هدیه ای از جنس خدا

نامه ای ازجنس عشق برای دوستانم

1392/11/13 20:04
نویسنده : نیر
347 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این مطلبو مینویسم چشمام پر از اشک شده من واقعا نمیدونم چی بگم...نمیدونم چجوری و با چه زبونی از شما دوستای گلم تشکر کنم...ممنون که تنهام نذاشتین،ممنون که دوستم داشتین...ممنون که دعام کردین...من عاشق و مدیون همتون هستم...نتونستم جواب تک تکتونو بدم چون امروز کلی کار داشتم ....

از همینجا نامه ای از جنس عشق  برایتان مینویسم...اگر قابل باشم دعایتان میکنم برای دلهایتان..برای آرزوهایتان....لحظه ی مادر شدن با عشق از خدا سلامتی همتونو میخوام....از همینجا خواستم بگم خیلی خیلی خیلی شرمندتونم و ممنون از دلهای مهربونتون....

دل هیچ کدومتون نشکنه،هراسمی یادم افتاد مینویسم....

خواهر شوهر عزیزم وحیده یا همون آبجی کوچیکه خودم....

مهری جونم....

پرتو جونم.....

مامی آیسا جونم....

مامان سویل و آراز جونم....

زری جونم....

مامانی منتظر جونم....

شیرررین جونم....

منتظر لطف خدا جونم......

دریا جونم....

افسانه جونم....

السا جونم....

مامان عسل جونم....

نیر جونم....

سحر جونم....

مامان آنیسا و پریسا جونم.....

گل یخ جونم....

سمانه جونم....فرزانه جونم....

آب نبات جونم....

نارین جونم...

فرشته جونم....

فاطی جونم....

ماما طهورا جونم....

مریم جونم....

مامانی جونم....

لیلا جونم....

مامان شین جونم...

سمیرا جونم....

مامان خانومی جونم....

مامان پانی جونم....

هایده جونم....

زینب جونم...

 مهسا جونم...

مامان یه فسقلی جونم...

زهرا جونم...

 

دیگه نمیدونم اسم کیا فراموشم شده ولی به بزرگواری خودتون ببخشیدم...

از همتون خیلی خیلی خیلی ممنونم بابت همدردی هاتون و دعاهای قشنگتون...

من امشب راهی ام برای مادر شدن...خواهش میکنم برای آخرین بار ، با دلهای آسمونیتون دعام کنین..دعا کنین منم پرستار فرشته هام بشم...

 

 

اینم برای اسکیموهام.

اسکیموهای نازنین من..مامانی امشب راهی...

دوباره با دلی مملو از عشق..برای بار چهارم عاشقتان شده ام...این بار چهارمیست که مادر میشوم...شما را قسم به وجود خداییتان اینبار دیگر رهایم نکنید...دل خسته ام...

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااایا

خیلی خیلی خیلی عاشقتم...تورو قسم به خدایی ات اینبار دیگر مادرم کن....خیلی خسته ام....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

وحیده
13 بهمن 92 20:22
الهی فدات شم انشالله که این دفعه تو هم مامان میشی نصفه شب برات نماز حاجت میخونم واز ته دل از خدا می خوام برات که همون 3تا اسکیمو ها بمونن تو دلت و یهو سرت شلوغ شه الاندارم گریه میکنم اخه دلم خیلی نازکه طاقت ندارم ببینم ابجیم دل خسته است به امید خدا و خبر خوشت
ابجي سجا
13 بهمن 92 21:04
پروردگارا به من "آرامشی" ده تابپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم "دلیری" ده تاتغییر دهم آنچه را میتوانم تغییردهم "بینش" ده تاتفاوت این دو رابدانم ومرا "فهم" ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند
مامانی منتظر
14 بهمن 92 10:39
میدونم داری بادامن پرمیگردی خدایا دلش وآروم کن تقدیرشو درمامان شدنش قراربده ودوتا نینی سالم ازهرجنس بهشون عطا کن خدا خودت میدونی کارما خواهش دله چیزی غیراین بلد نیستیم...............................خدا جنیناتو واست حفظ منه انشاءاله
پرتو
14 بهمن 92 14:06
خدایا تو رو به بزرگیت قسم میدم دل این دوستم و شاد کن و براش یه مادرانه واقعی بخواه . اجازه بده برای فرشته هات مادری کنه که مطمئنن بهترین خواهد بود . عزیز دلم انشاالله اینبار فرشته هات برات می مونن و یه دنیا خوشحالتون می کنن آمین منم برات دعا میکنم گلم
shiirin
14 بهمن 92 18:22
آرزو می کنمت ، " هست " هایت نشود "بود" ... انشااله اسکیموهات صاحبخونه ی 9 ماهه ی دلت بشن و بعدش صحیح و سالم بغلشون کنی عزیزم زود بیا دلمون برات تنگ شده
سپیده
14 بهمن 92 21:05
سلام .......نیر جون وبلاگ قشنگی داری .....ایشالا خیلی زود اسکیموهات مهمون دلت میشن .......ممنون که افتخار دادی منو لینک کردی
فرشته مامان محمدرضا
17 بهمن 92 0:24
قربون دل پاکت نیر جون. انشالله که فرشته هات رو صحیح و سالم بگیری بغلت. خدایاااااااااااااااااااااااااا به امید تو دل خواهر مهربونم رو شاد کن
darya
18 بهمن 92 11:56
سلام عزیز دلم ان شالله به حق امام زمان این بار مامان میشی من موقع زایمان برات خیلی دعا کردم خدا خودش بهت کمک میکنه به خاطر نوشته قشنگت هم ممنون باور کن ما دوستانت صمیمانه میخاییم که زودتر نتیجه بگیری بوووس
مامانی منتظر
18 بهمن 92 14:54
خوبی گلم؟ازدوران مادریت لذت ببر به نتیجه فکر نکن بسپربه خدا
نیر
18 بهمن 92 16:06
خیلی خوشحالم برات عزیزم ایشالا این بار مادر میشی به خدا میسپارمت
samaneh
19 بهمن 92 13:03
عزیزم دعا میکنم با خبرهای خیلی خوش بیای در انتظار مامان شدنت هستم.